Detailed Notes on سکه بخریم بهتره یا طلای آب شده

Wiki Article

به همین دلیل امکان ضرر در این بازار کمتر از بازار سکه است.

طلای آب شده در سال‌های اخیر‌ مورد توجه بسیاری قرار گرفته است و افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری به خرید آن روی آورده‌اند. اما طلای آب‌شده چیست و چگونه بدست می‌آید‌، در پاسخ باید بگوییم که در کارگاه‌های طلاسازی، شمش، طلاهای شکسته شده و دسته دومی را که قابل استفاده مجدد نیستند ذوب می‌کنند تا به طلای آب شده تبدیل شود.

بسیاری از مردم جهان به خرید طلا از هر نوعی روی آورند و تصمیم می‌گیرند تا این فلز گران‌بها را به عنوان یک روش سرمایه‌گذاری برای آینده خودشان، در خانه داشته باشند.

در گلدیکا امکان خرید خرد هم وجود دارد، بدین معنی که حتی با ۱۰۰ هزار تومان نیز می‌توانید طلای آب شده خریداری کنید. گلدیکا طلای خریداری شده را همراه با شناسنامه‌ و فاکتور و شماره انگ به کاربران تحویل می دهد یا اگر مایل باشند می توانند در کیف پول طلای خود نگه داری کنند.

اما نکته مهمی که ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران را به خود مشغول کرده این است که کدام یک برای سرمایه‌گذاری گزینه بهتری است و اینکه بین این دو روش چه تفاوت‌هایی وجود دارد.

قیمت لحظه‌ای طلا نیز مهم است و بهتر است از فروشگاه‌هایی خرید کنید که قیمت طلای آبشده را به‌طور مداوم بروزرسانی کنند.

چرا که در روزهایی که بازار طلا با نوسانات قیمت همراه است چون تقاضا برای خرید طلای آب‎شده زیاد است، قیمت طلا در بازار گران‌تر از قیمت واقعی و جهانی خود می‌شود.

همین ابتدای کار بگوییم که سرمایه گذاری در سکه با سرمایه‌گذاری در طلا متفاوت است. سرمایه‌گذاری در سکه به معنی خرید انواع سکه‌های بهار آزادی در طرح‌های مختلف، برای سرمایه گذاری طولانی‌مدت یا کوتاه‌مدت، کسب سود یا به عنوان پشتوانه‌ی مالی است.

طلای آب شده را به هر شکلی که بخواهید می‌توانید در‌بیاورید.

طلای آب شده و خرید آن هزینه هایی مانند بسته بندی را در پی نخواهد داشت.

اگر قصد دارید در بورس کالا برای خرید سکه اقدام کنید تنها می‌توانید ۱۰۰ قطعه سکه بخرید، در حالی که خرید طلای آب شده هیچ گونه محدودیتی ندارد.

می توان قیمت این محصول را بر اساس عیار درج شده بر روی سطح طلای ذوب شده محاسبه کرد.

طلا از جذاب‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری است که قدرت نقدشوندگی check here آن اهمیت بسیاری برای سرمایه‌گذاران دارد. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی طلا هستید و در عین حال می‌خواهید نقدشوندگی بالایی داشته باشد تا هر زمانی که تمایل داشتید، بتوانید سرمایه خود را نقد کنید و از بازار خارج شوید، باید به سراغ طلای آب‌شده بروید زیرا قدرت نقدشوندگی بالاتری نسبت به سکه دارد و هر زمان که بخواهید می‌توانید مقدار مورد نیاز از آن را بفروش برسانید.

در نهایت، قیمت طلای آب شده معمولاً به قیمت بازار فارکس و موجودی در بانکها مرتبطه، در حالی که سکه‌های طلا به قیمت‌های بازار جواهرسازی و تقاضا و عرضه مرتبط هستند.

Report this wiki page